تاریخ: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۵۸
بازدید: ۲۳۴
کد خبر: ۲۳۶۷۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

خبر مهم برای شستا | افزایش سرمایه نزدیک است؟

‌می‌متالز - در حالی که در روز‌های اخیر نماد شستا روند نزولی را در پیش گرفته بود و در زیر قیمت یک هزار و ۱۰۰ تومان معامله می‌شد، در دقایق پایانی بازار امروز رنج مثبت باعث شد این نماد به صف خرید بنشیند. در شستا چه خبر است؟

به گزارش می‌متالز، شستا به عنوان یکی از نماد‌های شاخص ساز این روز‌ها روند نزولی را طی می‌کرد و این روند نزولی موجب شد تا این نماد قیمت یک هزار و ۱۰۰ تومان را از دست بدهد.

امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۰ تا ساعت ۱۰ و ۹ دقیقه قیمت شستا تا ۱۰۵۱۰ ریال کاهش یافت، اما به یکباره از این نقطه روند صعودی سهم آغاز شد و در این دقایق پایانی بازار این سهم با یک رنج مثبت و حجم‌هایی که خورد به صف خرید نشست.

دلیل این رنج مثبت در شستا، افزایش سرمایه این نماد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها عنوان شده است. به نظر می‌رسد این نماد یک بار دیگر قصد افزایش سرمایه دارد.

تابلو شستا امروز چگونه بود؟


امروز شستا تا قیمت ۱۰۵۱۰ ریال کاهش یافت و به یکباره از این قیمت روند صعودی خود را آغاز کرد. در چهل دقیقه پایانی بازار این نماد در صف خرید قدرتمندی نشست. ارزش صف خرید این نماد تا لحظه نگارش این متن ۱۵۴ میلیارد تومان بود.

قدرت خریدار به فروشنده در این نماد ۱.۵۸ و شاهد ورود پول حقیقی به میزان ۱۱ میلیارد تومان به این نماد بودیم. سرانه خرید در این نماد ۲۱ میلیون تومان بوده است که این میزان سرانه خرید در مقایسه با سرانه خرید روز‌های گذشته این نماد که ۱۱.۹ میلیون تومان بود بسیار بیشتر است. شایان ذکر است که سرانه خرید بازار در روز جاری ۱۶.۶ میلیون تومان بوده است و بنابراین سرانه خرید در شستا در روز جاری بیشتر از سرانه خرید بازار هم بوده است.

حجم معاملات این نماد ۱۱۲ میلیون برگه سهم و تقریبا یک و نیم برابر حجم میانگین ماهانه بود.

خبر مهم برای شستا | افزایش سرمایه نزدیک است؟

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده